02 Eylül 2015

Bana siyahı anlat



Mavi senin olsun 
bana siyahı anlat

Senin olsun modern hayatlar
bana yıkılmış şehirleri anlat

Sabaha karşı meltemin sesi senin
Bana kulakları yırtan jetin sesini anlat

Resmimi çekmeyin böyle  tozluyken heryerim,
Duydum, sizin orda insanlar üzülüyormuş
Hilal çıktı bayram sizin
Bize savaşın  bittiğini anlat

Şu yanımda  yatan kardeşim.  
Az ötedeki kopmuş el onun
Bana nasıl sabredeceğimi
Ona cenneti anlat

Mavi senin olsun olur mu abi,
bana siyahı anlat.

Çekmeyin resmini kardeşimin, 
Zaten üzülür izlemezler sizin orda.
Onlar üzülmesin,
bana siyahı anlat.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hariçten gazel okumak; Suriye ve Filistin

  Hızlı zamanlarda yaşıyoruz. Günlük hatta saatlik değişimler, olaylar ve bilgiler su gibi hatta esen bir yel gibi akıp duruyor. Bu haber ve...